Реєстрація на сайті
Забули пароль?
Google
по сайту
весь інтернет
Ukr Rus

Gametrade Group

ТОВ "Планета Атракціонів"

м. Київ,
пр-т. Московський, 34-В
+38(044)591-13-30
відділ продажів:
+38(050)386-09-61
служба сервісу:
+38(050)386-00-95

info@pa.net.ua

Скачати виставочний буклет компанії "Gametrade"
(PDF, 1,8 Мб)

Статті
13 квітня 2011 года
Розважальні центри: вчора, сьогодні, завтра...

 Розважальні центри: вчора, сьогодні, завтра..

Розумна ставка орендної плати і оптимальна площа - умови, необхідні для успіху розважального центру.

Розвиток індустрії розваг в УкраїнІ з незначною затримкою в часі в точності повторює російську схему, яка у свою чергу із значним запізненням йде по стопах американського розважального бізнесу. Нас чекає суттєве переформатування вже існуючих об'єктів торговельної нерухомості, пов'язане з додаванням і розширенням розважальної складової, а також впровадження нових форматів.

 


Детальніше »


20 січня 2011 года
Назад в Орландо. IAAPA 2010.

Найбльша міжнародна виставка розважального обладнання знову проходила в місті Орландо. Більше 25 000 відвідувачів з 96 країн відвідали цю виставку, що, безсумнівно, більше, ніж у Лас-Вегасі і Атланті. Можливо, кількість відвідувачів пов'язана зі збільшенням доходів розважальних центрів і парків у багатьох країнах, але, в будь-якому випадку, організаторами було прийнято рішення наступні 10 років проводити виставку саме тут. Символічно, що саме в Орландо знаходиться самий відвідуваний в світі парк розваг Діснейленд Magic Kingdom.


Детальніше »


25 жовтня 2010 года
Розважати "по-українськи"

Після заборони в 2009 році азартного бізнесу українська виставка "Індустрія розваг" істотно втратила у кількості експонентів. Незважаючи на це, Торгово-промислова палата України за сприяння GAMETRADE GROUP в 2010 році поставили перед собою завдання покращити минулорічні показники.


Детальніше »


21 вересня 2010 года
Bay Tek Games – король редемпшн!

"Наполегливо працюй - наполегливо грай!" - девіз провідного світового виробника редемпшн обладнання - Bay Tek Games. Компанія Bay Tek, Inc. була заснована в 1977 році для виробництва розважальних апаратів працюючих від жетонів. Заснували компанію три компаньйона - Мелвін Трінклер, Боб ВІЛ і Жиль Блейзер.


Детальніше »


26 липня 2010 года
Проблема вибору оператора розважального обладнання для торгівельного центру.

Розважальний бізнес в Росії розвивається аналогічно тому, як це відбувалося в США. Почавши з відкриття невеликих розважальних об'єктів, російські оператори поетапно приходять до повноцінних сімейних розважальних центрів. Можна сміливо відкинути з розгляду формати стріт оперування і аркади, т.я. незважаючи на їх привабливість для дрібного бізнесу вони абсолютно нецікаві торговим центрам. Це зумовлено насамперед тим, що вони не є якорями, а використовують потік відвідувачів кінотеатру, боулінгу або фудкорту.


Детальніше »


04 червня 2010 года
Pac-Man - живий! Ще й святкує 30-тий День народження.

У цьому році всесвітньо відомому культовому персонажу Pac-Man стукнуло 30 років. Весь світ дізнався про цю подію завдяки пошуковій системі Google, яка 21 травня виклала коротеньку версію гри на своїй стартовій сторінці. Компанія-засновник, у свою чергу, обіцяє випустити в цьому році розважальний апарат Pac-Man Battle Royal, який, судячи з усього, буде мати приголомшливий успіх.


Детальніше »


22 березня 2010 года
Обзор Amusements Expo - 2010. Bay Tek Games

Ще один виробник, якого хотілося б зазначити, це виробник редемпшн-апаратів - Bay Tek Games. На виставці ця компанія була відзначена Асоціацією AAMA, як "Виробник року 2009" за свої досягнення.


Детальніше »


16 березня 2010 года
Огляд Amusements Expo - 2010. Raw Thrills, Global VR, Andamiro

Як і обіцяли, продовжуємо огляд такого грандіозного заходу в індустрії розваг - Amusements Expo-2010, що пройшов у Лас Вегасі. Цього разу розглянемо стенди наступних виробників: Raw Thrills (Виробник року), Global VR та Andamiro


Детальніше »


15 березня 2010 года
Огляд Amusement Expo - 2010. Sega, Triotech Amusements, ICE

У продовженні нашого огляду виставки Amusement Expo 2010, що пройшла в Лас Вегасі з 10-го по 12-е березня, розглянемо ще кілька експонентів виробників. Це стенди компаній Sega, Triotech Amusements та ICE.


Детальніше »


14 березня 2010 года
Огляд Amusement Expo - 2010. Bandai Namco Games

З 10-го по 12-е березня, відбулася міжнародна виставка розважальної індустрії Amusement EXPO - 2010 у Лас Вегасі. Цю подію світ розваг чекав з нетерпінням, тому що всі експоненти обіцяли чимось здивувати. Загальне враження - виставка пройшла приголомшливо. Можна було побачити безліч новинок від виробників та випробувати вже фінальні версії апаратів, недавно запущених у виробництво. Детальніше - компанія Bandai Namco Games.


Детальніше »


31 січня 2010 года
Ще один міф про автомати-редемпшн.

Міф № 4 може бути розвіяний

У випуску «Fun Extra» за лютий 1996 року ми «розвіяли» перші 3 міфу про редемпшн.
Такі «міфи» по колишньому фабрикуються зловмисними людьми, які «накладають закляття» в індустрії сімейних розважальних центрів. Власники сімейних розважальних центрів дозволяють собі потрапити під вплив цих жахливих «наклепів», які «невідступно переслідують» їх здатність заробляти більше грошей за допомогою своїх редемпшн-автоматів. Я займаюся оперированием і вивченням редемпшн-автоматів протягом 26-и років. Якби я міг отримати виконання одного мого бажання в цій індустрії, це було б бажання скасувати ці «закляття» редемпшн і надати вам «антидоти», щоб допомогти всім з вас стати більш успішними.
 


Детальніше »


28 січня 2010 года
Три міфи про редемпшн-автомати.

Редемпшн-автомати є дуже важливою частиною будь-якого сімейного розважального центру і повинні приносити значну частину загального доходу. Якщо ваші редемпшн-автомати не є одним з ваших найвищих джерел прибутку, можливо, ви перебуваєте під впливом «чаклунського наговору» одного або декількох міфів, які «начаклувати» на редемпшн-автомати в індустрії сімейних розважальних центрів.


Детальніше »


10 січня 2010 года
Час корпоративних свят та святкових заходів

Одним з ключових моментів успішності роботи розважального центру є налагоджена схема проведення днів народжень та корпоративних заходів. Перш за все, слід розуміти, що дитячі та інші свята - це не просто додаткова послуга, що підвищує привабливість центру в очах відвідувачів, а ще й суттєвий додатковий прибуток. У великого сімейного розважального центру дохід, принесений від святкувань днів народжень, може становити 20-30% від усього доходу центру.


Детальніше »


05 січня 2010 года
Прогноз на 2010 рік від ГК Gametrade.

Група компаній Gametrade зробила невеликий прогноз на 2010 рік у сфері розважальної індустрії для країн СНД, зокрема для Росії та України. Хоч фінансова криза ще повністю і не пройшла, але саме віна й допоможе визначити найсильніших гравців на ринку.


Детальніше »


12 листопада 2009 года
Будуємо ефективний розважальний бізнес.

Правильний підбір якісного дитячого ігрового обладнання для розважального центру, як фундамент закладає основу проекту. І помилки на цьому етапі особливо болючі, тому що витрати на їх виправлення в майбутньому часто збільшують витрати в рази.


Детальніше »


22 жовтня 2009 года
Визначення цільової аудиторії розважального центру.

Каталог Індустрії Розваг продовжує публікувати серію матеріалів про основні завдання, які доводиться вирішувати при створенні і експлуатації сучасних розважальних центрів.

З кожним роком в Росії відкривається все більше і більше нових розважальних центрів. І навіть криза не зупиняє цей процес. Слід також зазначити, що більшість нових центрів відкривають інвестори, для яких розважальний бізнес є новим напрямком діяльності.
 


Детальніше »


18 жовтня 2009 года
Вибір оптимальної концепції розважального сегменту в ТРЦ. Комплексні рішення для розважальних центрів.

Будівництво все більшої кількості нових торгових центрів привело до природного росту конкуренції в сфері торговельної нерухомості. І одним з найкращих способів привернути відвідувача, а отже і збільшити привабливість центру для орендарів, є створення привабливої ​​розважальної інфраструктури.


Детальніше »


12 серпня 2009 года
Розвиток індустрії розваг в Україні. Перспективи та тенденції.

Введення в експлуатацію все більшої і більшої кількості нових торгівельних площ звичайно збільшило конкуренцію за орендарів, завдяки чому збільшилася роль розважального центру, як одного з ключових “якорів” в сучасному торгівельно-розважальному центрі.

Для України 2008 рік, став зламним у відношенні до підходу створення розважального центру в складі торгівельних центрів. Саме в минулому році, ми мали змогу спостерігати суттєві зміни, насамперед пов'язані з появою та динамічним розвитком мережевих операторів в розважальній індустрії. Також, слід відзначити, перехід багатьох оператоірів від дешевого китайського або б/в обладнання до нового високоякісного обладнання відомих світових виробників. Слід відмітити, що ця тенденція ще не стала абсолютно домінуючою, як це відбулося в сусідній Росії, однак суттєві зміни вже відбулися.


Детальніше »


26 липня 2009 года
Аніматроніка, як підрозділ розважальної індустрії.

Аніматроніка, як і багато інших підрозділів розважальної індустрії, найбільший розвиток одержала в США. Аніматронні фігури зазвичай обладнані датчиками. Коли людина проходить повз них, вони починають рухатися, видавати звуки, імітувати якусь життєдіяльність.


Детальніше »


12 липня 2009 года
Поточна ситуація і вплив кризи на бізнес по оперуванню розважальними центрами.

Світова фінансова криза, про яку так довго (починаючи з 2007 року) говорили ЗМІ, відбулася.

З осені 2008 року масова істерія ЗМІ нарешті дала результат не тільки на віртуальних майданчиках фондових і товарних бірж. Які вже давно служать не місцем торгівлі, а швидше за місцем формування ціни.

Тепер страшні й жахливі кризові явища зі сторінок газет і наших блакитних екранів прийшли в повсякденне життя.


Детальніше »


18 червня 2009 года
Кквік-коін: час - гроші!

Різноманіття редемпшн-апаратів, які сьогодні представлені на українському ринку розважального обладнання, внесло до порядку денного питання про грамотний вибір пропонованої техніки. Зрозуміло, коли немає дефіциту, оператори пред'являють до неї підвищені вимоги. Однак, щоб не помилитись у своїх очікуваннях, купившись на зовнішню невідпорність якихось автоматів, потрібно досконально вивчити їхні переваги й недоліки. І, можливо, після цього звернути увагу на інше обладнання. У будь-якому випадку буде корисна консультація фахівця. Експерт «Світу ігор» розповідає про особливості експлуатації одного з найперспективніших видів розважальних ігрових автоматів з видачею квитків - квік-коін.

 


Детальніше »


13 травня 2009 года
Сімейний розважальний центр.

Індустрія розваг сьогодні затребувана, як ніколи. У шаленому ритмі сучасного життя - робота, проблеми, потоки інформації, дефіцит часу, стреси - людині необхідний відпочинок. Звичайно це - відпустка, але він буває лише раз у році й так швидкоплинний. А розслабиться часом необхідно. Можна на дивані перед телевізором а можна змінити обстановку і всією родиною - куди? Добре б на природу, але знову ж таки не кожен має можливість вирватся з міста. Сімейний розважальний центр, де для будь-якого будь-якого віку знайдеться свій інтеререс: кінотеатри, бари, ресторани, дитячі кафе і ігрові майданчики, зони розважальних і спортивних симуляторів, зони дитячих ігрових автоматів, більярд, боулінг і багато ще іншого.


Детальніше »


07 травня 2009 года
Аерохокей для сімейних і торгово-розважальних центрів.

З 1999-2000 років в містах Росії і України почалося активне будівництво і введення в експлуатацію багатофункціональних ТРЦ - справжніх сімейних центрів шопінгу та дозвілля. У порівнянні з окремими торговими центрами і центрами розваг (кінотеатри, боулінги і т.д.) такі центри мають цілий ряд незаперечних переваг.


Детальніше »


25 липня 2008 года
Що за звір такий - редемпшн?

Назва «редемпшн-автомат» походить від англійського слова redemption (викуп, погашення, повернення). Тобто цей апарат, приймаючи монети, або жетони або карти оплати послуг, надає гравцю можливість за результатами проведеної гри отримувати квитки, які в прізотеке можна обміняти на вподобаний приз. Кількість одержуваних квитків безпосередньо залежить від уміння людини грати в конкретну гру, його швидкості реакції, логічного мислення і т.п. На відміну від слотів, де виграш відбувається випадковим чином за певним алгоритмом, в редемпшн-автомати успіх залежить від гравця. Існують різновиди редемпшн-автоматів, які за результатами гри відразу видають приз. Однак вони менш поширені, ніж автомати, що видають квитки.


Детальніше »


20 травня 2008 года
ATEI 2008

З 22 по 24 січня 2008 року в лондонському виставковому комплексі Earls Court відбулася ATEI 2008 - Amusement Trades Exhibition International. Виставка дозволяє професіоналам галузі, що збираються з усіх куточків світу, впевнено почати новий рік.


Детальніше »


14 вересня 2007 года
"НЕРУХОМІСТЬ РОЗВАГ: НЕ ХЛІБОМ ЄДИНИМ..."

Ще древні помітили, що як тільки людина стає ситим, його потреби фокусуються на видовищах. У сучасному західному суспільстві, що переступили поріг бідності і досяг досить високого рівня задоволення фізіологічних потреб, виділення особливої ​​сфери високорентабельного бізнесу - індустрії дозвілля та розваг - відбулося досить давно. Лише в останні роки аналогічна тенденція почала виникати в Росії та Україні, де розваги, зниклі з спектра низькоякісних і тому неефективних державних послуг, отримали своє друге народження в сфері торговельної нерухомості - у вигляді «магнітів» торгово-розважальних центрів. Сьогодні все більше уваги вітчизняні девелопери приділяють саме розважальної частини ТРЦ, і розваги поступово набувають форму досить успішного відокремленого бізнес-напрямку, каталізує тим самим розвиток «розважального» сегмента ринку нерухомості - розважальних і дозвіллєвих центрів.


Детальніше »


14 вересня 2007 года
Про методи мережевого оперування

Техніка (розважальні ігрові автомати) буває "граючою" або "неграючою". Одним словом, що не роби, але все впираеться в досвідчений підбір парку обладнання для конкретної точки.


Детальніше »


14 вересня 2007 года
«Boom» автомати в розміщенні обладнання - один із аспектів організації розважальних центрів

У ході робіт з організації розважального центру виникає одна з важливих завдань - розміщення обладнання. Як правильно підійти до її рішення?


Детальніше »


14 вересня 2007 года
Відеоатракціони: бізнес для ледачого оператора

Якщо оператору великого розважального центру або невеликої ігрової зони, що нараховує десяток машин, задати питання, яке розважальне обладнання без грошового виграшу саме дохідна в перерахунку на квадратний метр займаної площі, відповідь буде одне: відеоаттракціони. Зрозуміло, прибуток від користуються шаленим попитом «гонок» і «стрілялок» непорівнянна з показниками слот-машин, адже тут не можна просадили за один вечір 100 тис. рублів, та й самий дешевий «граючий» відеосімулятор коштує стільки ж, скільки найдорожчий імпортний відеослот . Так що все відносно.


Детальніше »


14 вересня 2007 года
«GTI Expo – 2006»: Які ігри виробляють тигри

Тринадцята міжнародна гральна виставка «GTI Expo» пройшла з 7 по 9 липня 2006 року на Тайвані, в Тайпеї. У ній брало участь більше ста компаній з 46 країн. Третина стендистів представляли свою продукцію вперше. Майже 90% від загального числа експонентів складали виробники Тайваню. Крім них були присутні китайські, корейські і японські фірми.


Детальніше »


14 вересня 2007 года
КУПУЙ, ВІДПОЧИВАЙ, РОЗВАЖАЙСЯ.

На даний час торгова нерухомість є одним з найбільш привабливих сегментів ринку комерційної нерухомості. Будівельний бум у Києві, пов'язаний із зведенням торгових центрів, зумовлений багатьма факторами. У зв'язку з підвищенням купівельної спроможності населення надає перевагу купувати якісні товари в комфортному місці. Крім того, поліпшення інвестиційного клімату в країні і невеликі строки окупності торговельної нерухомості зробили торгові центри вигідним об'єктом для інвестицій.


Детальніше »


14 вересня 2007 года
Якірні орендарі - центр тяжіння в ТЦ

В умовах зростання конкуренції на ринку торговельної нерухомості девелопери, що орієнтуються на стратегічну перспективу отримання прибутку, приділяють першочергову увагу питанням залучення й розміщення в структурі ТЦ якірних орендарів. У ролі останніх виступають, як правило, великі оператори роздрібної торгівлі та розваг. Про основні засади ефективної «посадки ТЦ на якір», а також вітчизняних особливостях цього аспекту в розвитку торгової нерухомості і основних помилках девелоперов піде мова в цій статті.


Детальніше »


14 вересня 2007 года
Виступ виконавчого директора LaserTron, Inc. Дж.Кеслєра

Пропонуємо вашій увазі вільний переклад статті, яка базується на виступі виконавчого директора LaserTron, Inc. Дж.Кеслєра (Jim Kessler) на семінарі "ASI" в 2002 році, яка актуальна і сьогодні...


Детальніше »

1 - 5 | 6 - 10 | 11 - 15 | 16 - 20 | 21 - 25 | 26 - 30 | 31 - 33 | Всі


Новини | Планета | Проекти | Франшиза | Боулінг | Каталог | Статті

Copyright © 2005 THE PLANET OF ATTRACTIONS LTD.
Розробка і створення сайту — „Flashmedia“, Київ
Посетителей с июля 2005 года: