Реєстрація на сайті
Забули пароль?
Google
по сайту
весь інтернет
Ukr Rus

Gametrade Group

ТОВ "Планета Атракціонів"

м. Київ,
пр-т. Московський, 34-В
+38(044)591-13-30
відділ продажів:
+38(050)386-09-61
служба сервісу:
+38(050)386-00-95

info@pa.net.ua

Скачати виставочний буклет компанії "Gametrade"
(PDF, 1,8 Мб)

Статті
22 жовтня 2009 года
Визначення цільової аудиторії розважального центру.

Каталог Індустрії Розваг продовжує публікувати серію матеріалів про основні завдання, які доводиться вирішувати при створенні і експлуатації сучасних розважальних центрів.

З кожним роком в Росії відкривається все більше і більше нових розважальних центрів. І навіть криза не зупиняє цей процес. Слід також зазначити, що більшість нових центрів відкривають інвестори, для яких розважальний бізнес є новим напрямком діяльності.
 


Детальніше »


18 жовтня 2009 года
Вибір оптимальної концепції розважального сегменту в ТРЦ. Комплексні рішення для розважальних центрів.

Будівництво все більшої кількості нових торгових центрів привело до природного росту конкуренції в сфері торговельної нерухомості. І одним з найкращих способів привернути відвідувача, а отже і збільшити привабливість центру для орендарів, є створення привабливої ​​розважальної інфраструктури.


Детальніше »


12 серпня 2009 года
Розвиток індустрії розваг в Україні. Перспективи та тенденції.

Введення в експлуатацію все більшої і більшої кількості нових торгівельних площ звичайно збільшило конкуренцію за орендарів, завдяки чому збільшилася роль розважального центру, як одного з ключових “якорів” в сучасному торгівельно-розважальному центрі.

Для України 2008 рік, став зламним у відношенні до підходу створення розважального центру в складі торгівельних центрів. Саме в минулому році, ми мали змогу спостерігати суттєві зміни, насамперед пов'язані з появою та динамічним розвитком мережевих операторів в розважальній індустрії. Також, слід відзначити, перехід багатьох оператоірів від дешевого китайського або б/в обладнання до нового високоякісного обладнання відомих світових виробників. Слід відмітити, що ця тенденція ще не стала абсолютно домінуючою, як це відбулося в сусідній Росії, однак суттєві зміни вже відбулися.


Детальніше »


26 липня 2009 года
Аніматроніка, як підрозділ розважальної індустрії.

Аніматроніка, як і багато інших підрозділів розважальної індустрії, найбільший розвиток одержала в США. Аніматронні фігури зазвичай обладнані датчиками. Коли людина проходить повз них, вони починають рухатися, видавати звуки, імітувати якусь життєдіяльність.


Детальніше »


12 липня 2009 года
Поточна ситуація і вплив кризи на бізнес по оперуванню розважальними центрами.

Світова фінансова криза, про яку так довго (починаючи з 2007 року) говорили ЗМІ, відбулася.

З осені 2008 року масова істерія ЗМІ нарешті дала результат не тільки на віртуальних майданчиках фондових і товарних бірж. Які вже давно служать не місцем торгівлі, а швидше за місцем формування ціни.

Тепер страшні й жахливі кризові явища зі сторінок газет і наших блакитних екранів прийшли в повсякденне життя.


Детальніше »

1 - 5 | 6 - 10 | 11 - 15 | 16 - 20 | 21 - 25 | 26 - 30 | 31 - 33 | Всі


Новини | Планета | Проекти | Франшиза | Боулінг | Каталог | Статті

Copyright © 2005 THE PLANET OF ATTRACTIONS LTD.
Розробка і створення сайту — „Flashmedia“, Київ
Посетителей с июля 2005 года: