Gametrade Group
ТОВ "Планета Атракціонів"
м. Київ, пр-т. Московський, 34-В
+38(044)591-13-30 відділ продажів:
+38(050)386-09-61 служба сервісу:
+38(050)386-00-95
info@pa.net.ua
Скачати виставочний буклет компанії "Gametrade" (PDF, 1,8 Мб)
|
Статті 22 жовтня 2009 года Визначення цільової аудиторії розважального центру.
.jpg)
Каталог Індустрії Розваг продовжує публікувати серію матеріалів про основні завдання, які доводиться вирішувати при створенні і експлуатації сучасних розважальних центрів.
З кожним роком в Росії відкривається все більше і більше нових розважальних центрів. І навіть криза не зупиняє цей процес. Слід також зазначити, що більшість нових центрів відкривають інвестори, для яких розважальний бізнес є новим напрямком діяльності.
Детальніше »

18 жовтня 2009 года Вибір оптимальної концепції розважального сегменту в ТРЦ. Комплексні рішення для розважальних центрів.

Будівництво все більшої кількості нових торгових центрів привело до природного росту конкуренції в сфері торговельної нерухомості. І одним з найкращих способів привернути відвідувача, а отже і збільшити привабливість центру для орендарів, є створення привабливої розважальної інфраструктури. Детальніше »

12 серпня 2009 года Розвиток індустрії розваг в Україні. Перспективи та тенденції.

Введення в експлуатацію все більшої і більшої кількості нових торгівельних площ звичайно збільшило конкуренцію за орендарів, завдяки чому збільшилася роль розважального центру, як одного з ключових “якорів” в сучасному торгівельно-розважальному центрі.
Для України 2008 рік, став зламним у відношенні до підходу створення розважального центру в складі торгівельних центрів. Саме в минулому році, ми мали змогу спостерігати суттєві зміни, насамперед пов'язані з появою та динамічним розвитком мережевих операторів в розважальній індустрії. Також, слід відзначити, перехід багатьох оператоірів від дешевого китайського або б/в обладнання до нового високоякісного обладнання відомих світових виробників. Слід відмітити, що ця тенденція ще не стала абсолютно домінуючою, як це відбулося в сусідній Росії, однак суттєві зміни вже відбулися. Детальніше »

26 липня 2009 года Аніматроніка, як підрозділ розважальної індустрії.

Аніматроніка, як і багато інших підрозділів розважальної індустрії, найбільший розвиток одержала в США. Аніматронні фігури зазвичай обладнані датчиками. Коли людина проходить повз них, вони починають рухатися, видавати звуки, імітувати якусь життєдіяльність. Детальніше »

12 липня 2009 года Поточна ситуація і вплив кризи на бізнес по оперуванню розважальними центрами.

Світова фінансова криза, про яку так довго (починаючи з 2007 року) говорили ЗМІ, відбулася.
З осені 2008 року масова істерія ЗМІ нарешті дала результат не тільки на віртуальних майданчиках фондових і товарних бірж. Які вже давно служать не місцем торгівлі, а швидше за місцем формування ціни.
Тепер страшні й жахливі кризові явища зі сторінок газет і наших блакитних екранів прийшли в повсякденне життя. Детальніше »

1 - 5 | 6 - 10 | 11 - 15 | 16 - 20 | 21 - 25 | 26 - 30 | 31 - 33 | Всі
|
|

|